Scholen

Scholen zijn grote groepen en kunnen veelal 's ochtends vanaf 10:00 worden verwelkomt. Andere afspraken en ook in de middag zijn uiteraard altijd mogelijk. Neem daarvoor contact op middels het u bekende telefoonnummer of via het contactformulier op deze internetsite of https://www.facebook.com/IJsbaanBeekdal/. Dan is onze toch al kleine vereniging voorbereid en kunnen onze vrijwilligers u komen verwelkomen en helpen met de kinderen waar nodig.

Omdat we als vereniging het kinderen gunnen te proeven van de omstandigheden hanteren we fikse kortingen op de toch al laagste tarieven van de regio:

Voor Basisscholen

• Normaliter hanteren we de volgende stelregel: 20% korting op 100 kinderen t/m 12 jaar (entree: 1 euro per kind) per school.
    • Wanneer de school bijvoorbeeld de eerste keer met 50 kinderen komt, een tweede keer ook weer met 50 kinderen, wordt dit (t.a.t.) achteraf bij elkaar opgeteld en incl. korting verrekend. Dat is dus 80 euro per 100 kinderen.
  • Willen kinderen / school hier ook wat drinken bij, hanteren we ook een korting. Het bedrag per kind wordt dan 1,50 incl. entree.
    • Kinderen die separaat nog een consumptie willen, kunnen dat met eigen geld tegen de gangbare tarieven kopen.

Voor Voortgezet Onderwijs

• Normaliter hanteren we de volgende stelregel: 25% korting op 100 kinderen/jongeren vanaf 13 jaar (entree: 2 euro per kind) per school.
    • Wanneer de school bijvoorbeeld de eerste keer met 50 kinderen komt, een tweede keer ook weer met 50 kinderen, wordt dit (t.a.t.) achteraf bij elkaar opgeteld en incl. korting verrekend. Dat is dus 75 euro per 100 kinderen/ jongeren.

Overig
  • Uiteraard is ook één en ander in overleg mogelijk.
  • Voor de huur van schaatsen hanteren we ook een korting van 50%. Het huren van schaatsen kost dan 2,50,-. We kunnen schaatsen verhuren naar gelang de voorraad strekt en kunnen niet garanderen dat ieder kind hiervan gebruik kan maken.
Bovenstaande kortingen staan allemaal in het teken om kinderen kennis te laten maken met ijs, ijsbaan, schaatsen, de ambiance er van en gewoon lol maken.