IJsbaan

Welkom bij de Lichtenvoordse IJsvereniging!

Logo LIJVVader & dochter
Welkom op de website van de Lichtenvoordse IJsvereniging met allerhande informatie over IJsbaan Beekdal aan de Esstraat te Lichtenvoorde

Genieten

Kwaliteit ijs
Meten is weten! Met een veilige ijsdikte van 7 cm, is het gewicht van vele mensen te houden. De ijsbaan ligt er strak bij en zal super goed onderhouden worden met  behulp van o.a. borstelmachines. Tevens zal het ijs nauwlettend in de gaten worden gehouden door onze buitendienst. Wanneer hevige sneeuwval is geweest gaan we met een ploeg vrijwilligers de baan op om met ons allen sneeuw te ruimen, waardoor weer nieuwe mogelijkheden ontstaan voor onze bezoekers!

De mensen van de binnendienst zullen zorgen voor een lekker kopje koffie, snoep en andere snacks.

Veel plezier!

Openingstijden
Wanneer koning winter het toelaat is de ijsbaan is op doordeweekse dagen geopend van 13:00 tot 21:30 en in weekeinden is de ijsbaan geopend van 10:00 tot 18:00 (uitzonderingen worden aan de kassa gemeld).

Scholen in Lichtenvoorde en omstreken krijgen te allen tijde de mogelijkheid om met hun klassen het ijs op te gaan vanaf 10:00. Dat is eens wat anders dan een gymles! En ook eens tegen een speciaal tarief.

Entree abonnement
Abonnement voor het hele gezin vóór 15 december 2012: 15 euro (bij automatische incasso);
Abonnement voor het hele gezin 15 december 2012: 20 euro;
Individueel abonnement: 10 euro